Wednesday

jiran

makcik sebelah umah gua sorang ni memang penentang kerajaan sejati.ceramah politik kat negeri sebelah slambe je die pegi.
balik keje duk umah salin uniform terus pakai baju ade logo pembangkang.
bile tengok buletin utama die marah-marah.tipu sume ni kate die.paper pun x beli yg arus perdana kecuali harian metro.
bile nampak gua keluar rumah pagi2 nk amik paper, nanti die sound gua, "x payah nak bace la berita harian tu.tipu semuanya".
gua cuma senyum balik je pasal gua nak bace berita sukan je.xkan sukan pun berita harian nak tipu.

gambar die dengan DSAI sikit punye cantik die frame gantung kat ruang tamu, gamba anak die konvo letak kat dapur je tepi peti ais.
tapi bile hujung tahun kerajaan bagi bonus, die yg seronok lebih.gampang.
da la anak lu study dulu pun amik loan ptptn.

No comments:

Post a Comment