Monday

panik

Umur gua da 26 tahun.da ada pekerjaan tetap dan sudah mampu memiliki kenderaan sendiri.tapi tiap kali kalo mak gua tanya satu soalan ni,automatik gua kan panik.gua jadi cuak nak jawab.gua tak berani nak buat keputusan.gua biasanya akan diam dan mak gua pulak akan hampa dan meninggalkan gua.tadi lepas hampir setahun, mak gua tanya lagi."esok buka puasa 1st day nak makan nasi tomato ke nasi beriani?mak nak pegi beli barang ni".gua diam.tak bole decide.panik.dua-dua sedap tu dibuat berbuka hari pertama sambil minum air cincau.

4 comments:

  1. hahaha.. ingat kan tanye soalan kawen...cehh

    ReplyDelete
  2. Kalo soalan pasal kawen gua tak panik mana pun.gua senyum je kat mak gua.nanti dia paham la.

    ReplyDelete
  3. intro story ni agak menarik. i laughed out loud.

    ReplyDelete
  4. Terima kasih.gua baru abis amik kelas intro.

    ReplyDelete