Tuesday

Harimau malaya

Hari ahad ari tu gua borak pasal harimau malaya lawan singapura.memang seram game tu.gua sebagai rakyat malaysia tulen memang bersemangat kalo ada pertempuran derby macam ni.kawan gua nama jon yang tak tengok bola pun turut sama terjebak sebab beliau juga seorang rakyat malaysia tulen.rakyat yang akan bersorak untuk harimau malaya.cuma jon ni tak tengok bola.jadi banyak benda dia tak tau.dia cakap kat gua "bengang tul aku tengok singapore dapat 2 penalti semalam".gua diam.gua cuba analisis balik game tu dalam kepala gua.bila pulak singapore dapat penalti semalam?. "mana ada penalti semalam jon.ko biar betul"gua tanya kat jon untuk mendapat kepastian.mana tau dia salah tengok game ke."ala ade la.yang 2 goal dia penalti tu ape.penalti kat luar kotak tu" jawab jon penuh yakin."itu free kick la lahanat" jawab gua didalam hati.

1 comment: