Wednesday

Kecewa

Hari ni gua da kecewakan boss gua.kecewa yg gua rasa susah gua nak tebus balik.gua dapat rasa boss gua da hilang kepercayaan kat gua.haa smpai mcm tu level kecewa boss gua dengan gua hari ni.
Sume salah kawan gua.dia ajak gua turun teman dia hisap rokok.gua akur.lagi pun gua bukan ada kerja sangat.jadi baik gua mengisi masa lapang gua dengan menemani rakan sekerja merokok.masa gua nak turun tu gua selisih dengan boss gua. "are you going downstairs"tanya boss gua dengan english accent yg dibuat-buat."yes boss" jawab gua.padat nak menjawab soalan."can you grab me a can of nescafe latte.will pay you later"pinta boss gua dengan muka penuh mengharap."sure boss.no problem."gua jawab sambil tersenyum.
Turun bawah.borak-borak.kutuk kerajaan.kutuk pembangkang.tengok gambar wardina muda-muda.gua pegi 7e gua terbeli nescafe mocca.gua tak perasan.masa gua bagi kat boss gua muka dia lain sikit.baru gua perasan gua salah beli.gua tau dia kecewa.sebab muka dia macam beruk masa dia minum nescafe mocca tadi.tak biasa minum kata dia.

1 comment: