Friday

metal

Sebagai seorang yang berambut panjang, secara automatik gua patut menggemari muzik rock.ye.gua memang suke rock.beberapa tahun ni gua lebih cenderung ke metal pulak.kalau kat dalam kereta, gua akan full blast lagu metal kegemaran sambil pura-pura sing along.walaupun jujurnya gua jarang paham lagu tu pasal ape pun.

GF gua pulak kurang berkenan dengan pilihan muzik gua ni.jadi sebagai seorang teman lelaki yang budiman, gua standby jugak satu pendrive extra untuk die.gua masuk kan lagu-lagu yang gua saspek die suke.selalunya adik gua akan jadi mangsa gua untuk mengcopy lagu-lagu hit mtv terkini.gua copy untuk GF gua.

tadi gua lepak mamak.sembang dengan seorang lagi kawan gua yang jugak metalhead.berapi-rapi kami bersembang.pukul 7 die mintak tolong gua hantar balik.malas nak menapak katanya.gua ok.sebab rumah kitorang pun bukan jauh mana.jalan pegi kereta.gua bukak pintu.die pun bukak pintu.gua start enjin.gua on radio.keluar lagu justin bieber.gua drive balik tanpa bersuara mahupun memandang penumpang sebelah.

1 comment: