Saturday

Lupa

Baru-baru ni gua pergi menonton konsert arch enemy.ya arch enemy berjaya datang malaysia.mungkin para penyokong pas tak tahu pasal ni atau dorang memang tak peduli sebab mereka lebih risaukan bersih 3.0 ataupun ptptn.itu gua tak pasti.

Gua ke konsert, dengan tshirt nipis tetapi tidak seksi bewarna hitam, seluar jeans hitam koyak dilutut dan sedikit reput di bahagian poket belakang, stokin dan kasut converse hitam bertali putih tapi tali dia da jadi hitam sikit sebab kawan gua pijak.celaka kawan gua. 

Masa sampai ke lokasi konsert, gua rasa pakaian gua menepati ciri seorang metalhead. nampak seperti seorang pemetal yang true.lagipun gua tengok 80% orang kat situ pakaian sama macam gua.cuma ada la segelintir yang cuba pakai baju kaler kuning dan jersey liverpool. kan da dipukul masa didalam mosh pit.padan muka.suka sangat menentang arus.

Lepas habis konsert, gua baru perasan ada benda tak kena.gua check balik.baju ok, seluar ok, rambut sangat la ok, kasut not bad.



Rupanya gua lupa pakai deodorant.maaf.




                                         
         

2 comments: