Wednesday

Hospital

Semenjak akhir-akhir ni level busy gua jadi luar kawalan.mak gua kurang sihat jadi gua hampir setiap hari berulang melawati-hospital-damansara.penat.setiap hari gua pegi hospital sampai guard hospital tu pun da kenal gua.siap bole borak-borak sembang pasal politik dan gosip artis tempatan.nurse-nurse hospital jangan cakap la.ramai gua perhati cuba main-main mata dengan gua.tapi gua tak endahkan sangat.

Sebab gua ni kerja shift batman, orang tido baru gua masuk ofis.jadi gua dapat teman mak gua setiap hari.malam adik gua pulak punya turn.tapi yang tak bestnya boss gua.sebab mak gua kurang sihat jadi gua terpaksa ambil EL.bukan sengaja pun tapi mak kene bagi priority.kerja jatuh nombor 2.jadi boss gua ni macam tak berapa berkenan dengam kelakuan gua ambil EL ni.dia call gua.mintak proof mak gua masuk hospital.gua senyum.

Esok hari gua pegi ofis, resit parking, surat scan mak gua, keputusan ujian darah, xray, plastik ubat, sume gua fotostat.gua letak atas meja boss gua.semalam gua nak EL lagi sebab mak gua operation.gua sms boss gua "gua EL arini".ringkas dan padat sms gua.selang seminit boss gua reply ."sure no problem.take care".gua senyum.takut la tu gua fotostat benda bukan-bukan lagi.

3 comments:

  1. hahaha....kelakuan kau tu mmg terbaik! gua suke..rasakan boss kau tuh..hehe

    ReplyDelete
  2. hehehehe harok seh ko ni...
    tapi agak caghe aa...
    ahhahahah

    ReplyDelete