Saturday

cadar

5 hari lepas cadar katil gua yang da berusia dalam 3 tahun ni mengalami sedikit kecederaan.ada koyakan kecil.memang kecil.ada la dalam besar syiling 50sen.mak gua nampak.dia sound gua "pegi amik benang dengan jarum.jahit kejap".tapi gua pura-pura tak dengar.3 hari lepas.koyakan tu da jadi besar skit.kali ni da jadi besar 4 keping syiling 50sen diletakkan dalam posisi side by side.gua nekad untuk turun mengambil benang dan jarum.tak bole dibiarkan ni.dalam perjalanan gua ke laci untuk mengambil peralatan menjahit, telefon gua berbunyi.kawan gua call ajak minum.perjalanan ke laci berubah jadi perjalanan ke tempat gantung kunci.gua capai kunci kereta,start kereta dan terus menuju ke mamak untuk sesi melepak.semalam gua tido gua rasa sejuk semacam.apahal selimut gua macam da tak berfungsi ni?gua bukak mata.rupanya gua tido tak pakai selimut.gua tido dalam cadar.celaka.esok kena pegi shopping cadar.

No comments:

Post a Comment