Sunday

Brader

ari jumaat lepas gua tak pegi sembahyang jumaat.gua ngaku.gua pegi setelkan roadtax kete gua, bayar bil mane patut.lepas da setel gua tengok jam memang da tak sempat nak pegi sembahyang.jadi gua nekad nak pegi makan sebelum balik umah tdo sampai petang.

gua jalan nak pegi kete gua yg gua park agak jauh dari bank.sambil jalan gua sempat sms awek gua.tiba-tiba gua terlanggar bahu sorang brader ni.memang gua salah sebab bersms sambil berjalan.brader tu tenung gua.gua dengan muka bersalah, meminta maaf."sori kak, tak perasan tadi.sori ye" gua ucap dengan penuh ikhlas.
brader tadi dengan awek die yang agak hot, tenung gua.tapi gua masih tak takut.
"lu buta ke bro.jalan pandang depan la"brader tadi bersuara garau.tapi gua tau garau die tu dibuat-buat.
"sori ye kak, saya betul tak nampak tadi"gua terus meminta maaf.dalam hati gua da panas.langgar bahu skit je kot.apasal brader ni nak emo lebih?mentang-mentang la ade awek hot.
"sori-sori.tu je la ko tau.da la tak pegi sembahyang jumaat"brader tadi sembur gua.

gua diam.gua senyum.gua tak tau nak jawab ape.sebab brader tu pengkid.

3 comments:

  1. bagero. penat aku pikir apesal ko mintak maaf kat awek brader tu. rupenye brader tu akak. hahaha

    ReplyDelete
  2. Haha lu ari jumaat kalo x pg sembahyang elakkan dr bertembung dgn pengkid.nanti kena sound.

    ReplyDelete
  3. hahahhahahah ingat kan ko akan sembur dier balik sbb tak g semayang jumaat....rupa nyer mmg dier tak wajib g smayang jumaat pun hahahhahahah!~

    ReplyDelete